Seg dag!

Publicerat den: 2008-01-13 Klockan: 20:11:37 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Det var inte nådigt vad seg denna dag har varit ;D För det första så var det bara gallerian som var öppen så det gick relativt fort att springa igenom, sedan så började Mattias match inte förän klockan halv 4 så jag och pappa satt i bilen från halv fyra till att matchen var slut - klockan 6. Det fanns liksom ingen "inneplats" inne i ishallen så vi tordes inte stå där och frysa ihjäl.
Hittade en riktigt snygg jacka också, inte till mig men till Johan, men eftersom han inte var med så var det inte så stor mening med att ens tänka tanken ;D Sedan så sålde dom skjortor för 25 kr på Jack & Jones, dock fanns det bara MINI storlekar så det var lite synd, hade köpt minst fyra stycken annars, haha. Kom hem runt halv 8 och då käkade vi middag uppe hos pappa och nu har jag precis kommit hem till mamsi igen :) Ska väl gå och ta mig någon macka innan jag går och lägger mig så jag säger godnatt redan nu, för jag tror inte jag kommer blogga någe mer ikväll, så ni får sova så gott i natt, kramar * Älskar dig gubben ♥
Kommentarer
Postat av: shanti

hörru, hur ändrar man färgen på länkarna till kommentarer etc? samt kunna skriva på sidan till vänster typ "bloggar" ist för länkar? osv

2008-01-13 @ 20:59:18
URL: http://shaantii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0