Mysnoos

Publicerat den: 2008-01-31 Klockan: 17:26:25 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Happ, i morse försov man sig. Somnade tidigt igår så jag glömde ställa väckaren, men som tur var så vaknade jag halv 8 och Johan var inte så jobbig att få upp i morse när jag sa att jag inte har tid att väcka honom stup i kvarten (han är en riktig sjusovare som sagt). Men jag och Johan hann iallafall med halv 9 bussen istället. Johan blev en timma sen och jag 10 minuter, började 10 i 9, väldigt dum tid.

Kom på häromdagen att jag saknar kattungarna. Eller, det var Johan som kom på att vi gjorde det ;D Var faktiskt ganska trevligt att ha dom springandes i hela huset, rev ner saker och så. Saknar att bli biten och riven, haha. Nejdå, men dom var väldigt mysiga av sig allihop :)
image149

Jaha, vad har man gjort för nytta idag? Inte så mycket, svenskaredovisningen är avklarad, nu tror jag att det är matteprov, naturredovisning och religionupsatts kvar. Har varit på stan också och köpt födelsedags present åt mamma som fyller år imorgon :) Kan tyvärr inte avslöja vad hon ska få, man vet ju aldrig ifall hon läser min blogg! ;) Ska vara med Marris ikväll, hon kommer nog om en stund :) Så det blir väl till att spela guitarhero och softa idag :D
Kan blogga senare ikväll, ha en fortsatt bra dag :) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0