K-k-koom!

Publicerat den: 2008-01-22 Klockan: 22:01:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Blev bara så hiiiimla mys- och puss sugen.. Så Johan kom hit nuuuu med detsamma så får jag pussa på dig!! Pratade alldeles nyss med älsklingen i telefon, han hade dock ingen mottagning men man blir ändå alltid lika glad när man hans röst, PUSS PÅ DIG! :) Lovelovelove

Hm, man kanske borde gå och lägga sig strax, så man orkar med den långa, jobbiga, fruktade onsdagen. Men först blir det nog till att gå in i en dusch, borsta tänderna och seeedan lägga sig och sova :) Sov så gott allihop, kramar *
Kommentarer
Postat av: Sofia

men tooove, lär du dig aldrig?
man kan inte säga "gå in i en dusch", man säger "ta en dusch" eller nått annat;> hehe

2008-01-22 @ 22:15:08
URL: http://sofiaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0