Johanna :)

Publicerat den: 2008-01-03 Klockan: 17:40:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag så har, eller så spenderar jag dagen med Johanna :) Hon smsade mig vid 1 tiden och väckte mig från min fina dröm :( Jag drömde att jag stod och gjorde jordgubbstårta, men den blev aldrig klar för att hon väckte mig mitt i allt ;(

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på resten av kvällen, åka till henne kanske, (vilket jag vill). Det är så grått och trist ute nu så det finns ju ingenting att göra ute heller.
Aja, jag kan skriva senare ikväll om jag har något vettigt att skriva :) Kram *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0