Idag så..

Publicerat den: 2008-01-15 Klockan: 15:22:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..Har jag och Johan varit tillsammans i 10 månader, grattis till oss ;) Bara jag tänker på dig älskling så mår hela jag superbra! :) Älskar dig jättejätte mycket, det vet du ♥

Idag är det tisdag och det kändes som att skoldagen gick ganska fort, hade matte, sedan idrott och till sist religion. Idrotten idag var riktigt kul, det var skridskor uppe på högslätten ^^ Har alltid tyckt om att åka skridskor :) Fick till och med en komplimang av Oscar! ;) "Du är ju duktig på att åka, Tove" och sånt får man inte höra varje dag av en bandyspelare! ;) Iallafall, hade genomgång på judendomen under religionslektionen, fick in ganska mycket nya saker i skallen tror jag :)
Idag blir det till att plugga stenhårt på historian, eller ja, där tog jag kanske i lite. Mest repetition och kolla av att jag kan det jag ska :) Sedan ska jag börja skriva min svenska uppstats, blä. Ikväll har jag 2 filmer som jag vill se: "The Aviator" och "Blast from the past". Hoppas nu på att det är riktigt bra filmer så jag orkar se klart dom :) Nu ska jag göra i ordning lite fika sedan ska jag börja med historian så slipper jag göra den ikväll, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0