I K E A !

Publicerat den: 2008-01-21 Klockan: 11:42:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)

Som sagt så åkte vi skridskor uppe på högslätten igår, riktigt kul faktiskt :) Det var jag, Johan, Krille, Jonas, Kim (hade inga skridskor), Fia, Jennie och Henke ^^ Sedan när ví åkt och gick hem så kom Johan på att vi skulle fara ner till IKEA. Så vi ringde Kim och frågade ifall han inte hade lust att åka ner med oss, och det gick ju skitbra för han hade tänkt köpa en bilstereo :) Så vi blåste ner en snabbis och köpte ett par grejor till Johans lägenhet: Säng, skrivbord och tv-bänk. Så nu ska det äntligen börja fixas till! :)
Just nu sitter jag på skolan och väntar på att min lektion ska börja kl: 12. Sedan har vi lektion ända till klockan 3 då jag måste springa hem till Johan och hämta lite av mina saker. Sedan ikväll blir det till att fara iväg till stallet och hoppa :) Bloggar senare, kramar *

Kommentarer
Postat av: stine

näe tyvärr det är inte jag som gjort min sida.. vann den i en tävling:(

2008-01-21 @ 18:20:28
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0