Helgen

Publicerat den: 2008-01-06 Klockan: 22:43:39 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Min helg har varit kanon :) Har inte gjort så värst mycket men har varit med min älsklis och det räcker för mig :) Har även varit med Krille och Diktarn, som jag skrev igår.
Idag så har jag och Johan inte gjort så mycket, varit och handlat åt mamma sen så gjorde jag faktiskt middagen idag. Det blev kycklinggryta, ALLTID lika gott! :D Sen så åt vi lite godis innan vi for in till Johan, där vi är nuu :) Bubben har precis klivit in i duschen och jag har gjort potatismos.. Erkännande: Jag kan inte göra potatismos utan att botten bräns eller att det blir jättemycket klumpar. Så när Johan kommer ut ur duschen kommer jag få höra : "hur svårt kan det vara att göra potatismos? Blanda pulver och vatten?! :O" Men aja, då slipper jag kanske göra det nästa gång, hihi. Vi ska nog alldeles strax slå på en film, så fort han är klar som sagt. Sen ska jag lägga mig och sova eftersom jag har skola imorgon klockan 08:00 :( Känns liiite tungt eftersom Johan inte börjar föränn på tisdag! :( Aja..
Hoppas att alla har haft ett kanooooonlov iallafall, för det har jag! :) Kramar *
Älskling ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0