Hallå :)

Publicerat den: 2008-01-23 Klockan: 22:27:01 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Sitter just nu hos Johan, och har varit på ett riktigt städhumör så jag har städat hela hans lägenhet, fast det var inte så jättemycket att städa.. synd tycker jag, haha. Men därimot så finns det lite disk att ta hand om, någon som känner sig manad? :) :) Inte jag iallafall, inte just nu. Ska försöka flytta mattan som ligger under våran säng (har inga påsatta ben), så den är jättetung att lyfta från golvet! Får se om jag lyckas.

Vad har ni gjort idag? :) Själv har jag.. gått i skolan, sedan åkt hem och bara slappat (som vanligt..) och nu är jag hos älsklingen.
Just det, någon känd skådespelare hade visst dött, Heath nånting.. Ingen jag känner igen över huvudtaget men alltid tråkigt när folk dör, och han var ju ung och dessutom var han pappa åt en liten 2 åring! :( Stackars barn, och flickvän/sambo/fru..
Jaja, mer hade jag inte att säga just nu, tänkte ta itu med disken nu sen blir det till att träna lite engelska läxa som är till imorgon. Sov så gott allihopa! Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0