Godmorgon?!

Publicerat den: 2008-01-19 Klockan: 17:25:36 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
HERREJÄVLAR! Idag blev jag väckt av Johan.. 20 ÖVER 4! Det här är då inte mänskligt för fem öre :S Kommer inte bli särskilt lätt att somna ikväll. Jaja, vi har för en liten stund sedan ätit "frukost" och tänkte väl gå ner på ica snart och köpa lite snacks till ikväll :)
Justja! Jag var ju på bio igår och som ni ser så lever jag fortfarande. Men det var fruktansvärt jobbigt att se filmen, gah! Men Johan var stolt över mig att jag inte gick därifrån, haha :) Så jäkla virdigt när håret slits av från en av tjejerna som blir torterad.. UHH! Jag rekommenderar INTE den filmen för känsliga!!
Jaja, eftersom jag bara varit vaken i en timma så har inte så mycket hänt ännu, men jag bloggar något senare ikväll :) Nu ska jag lägga mig och pussa på min prins! Kramar *
Kommentarer
Postat av: Ida

jag och soffan vaknade ju halv två, så det var också ganska omänskligt..

2008-01-20 @ 21:06:27
URL: http://idunl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0