Färg & storlek på text

Publicerat den: 2008-01-10 Klockan: 16:15:16 Kategori: Kommentarer: (0)
Svart kanske är en tråkig färg och överskrifterna kanske är snyggare utan stora bokstäver? Har du temat "Fashion" så ser överskrifterna till de skriva inläggen så här: ÖVERSKRIFT, du kan lätt ändra så att det står: Överskrift, om så önskas. Du kan även ändra typsnittet och ändra färg på texten.
De blåa understrykningarna är för själva inläggsdelen, de röda understrykningarna är för menyn som är till vänster om inläggsdelen. Så här gör du:


image124

Vill du byta typsnitt för hela bloggen så får du leta reda på där det står "font family" i resten av bloggen också, det är lätt att hitta för det står flera typsnitt på rad efter varandra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0