Datorsäljande

Publicerat den: 2008-01-29 Klockan: 22:02:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Imorgon ska jag vara med min älskling, så jag promenixar hem till honom när jag slutat skolan imorgon. Då ska han hjälpa mig lite med datorn, formatera och så innan Linus köper den :) Så nu måste jag sätta igång att lägga över alla bilder (sedan 2005, 2006, 2007 och 2008) så jag har lite att göra, vill verkligen inte slänga alla bilder!!

Idag har jag varit med Jasmine, pluggat och spelar guitar hero (såklart). Ska fortsätta plugga om en stund men kände att jag behövde en liten paus. Just nu sitter jag och tuggar i mig solrosfrön (mamma sa att det var bra?) Jaja, min tisdag har varit helt okej. Har även suttit och kollat igenom mina frånvarotimmar och rättat till dom, mina sjukanmälningar har inte gått in så jag har fått frånvaro istället, och jag är duktig så jag har inte skolkat något alls!! 6 timmar stod det att jag hade varit frånvarande, men när jag var klar så var det 1 timma, egentligen borde det bara vara 10 minuter för det fanns en anmärkning för sen ankomst på en mattelektion, och den vet jag att den stämmer.. kommer ihåg min lilla utskällning..
Hoppas att eran dag varit bra, och såklart får ni ha en fortsatt trevlig kväll och sova gott i natt! Nattikramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0