Dags att röra på sig!

Publicerat den: 2008-01-24 Klockan: 21:04:15 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
image141Ja.. Jag har faktiskt blivit alldeles för lat. Nog för att jag tycker det är jättekul att idrotta, så gör jag det inte.. Konstigt nog. Men nu har jag ochJasmine kommit överens om att vi ska finna en sport som vi ska pröva på, och kanske fastnar för, får man hoppas. Annars så kanske jag tar itu med fotbollen igen? Jag vet faktiskt inte.. Jag tröttnade på fotboll ett tag, som jag hållt på med så länge jag kan minnas, och det VAR ju kul. Varför slutade jag? Är det någon som har tips på någon sport som ni själva tycker är rolig och värt att pröva på? Tipsa mer än gärna!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0