Ciabatta <3

Publicerat den: 2008-01-08 Klockan: 15:00:22 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Kom hem från skolan för drygt en halvtimma sedan, ställde mig i köket och gjorde ordning en ciabatta på engång, MUMS! Så enormt gott det ääär, speciellt med mina favvopålägg - gravad lax, ost, gurka och hamburgekött ♥

image110


Gissa hur skönt jag sov i natt? Somnade så fort jag la huvudet på kudden, tala om efterlängtat! Var pigg och rask imorse när jag skulle kliva upp och duscha också, vilket också var skönt :) En grej förstår jag bara inte hur jag kunde lyckas med, när jag stängde av väckaren på mobilen så la jag ifrån mig den någonstans där jag inte kunde hitta den utan att behöva ringa till den.. Men den visade sig vara inrullad i täcket, haha.
Hade matte idag som första lektion, fick tillbaka matteprovet vilket jag inte alls är nöjd med men jag blev godkänd och det är huvudsaken :) Sedan hade vi idrott, krabbfotboll, faktiskt riktigt jobbigt för armarna! Sedan hade vi religion som sista lektion. Idag ska jag göra klart lite historia som vi har till imorgon eller fredag, ganska trist men lika bra att göra det så har man det gjort! Sedan vet jag inte vad jag ska göra ikväll, får se vad som händer :) Bloggar senare, ha det bäst - kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0