At Sofias place!

Publicerat den: 2008-01-25 Klockan: 16:14:13 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Kom precis hem till Sofia som står i duschen och sjunger så hela huset skakar.. Haha, nejdå du sjunger JÄTTEFINT! :) Hahahah. Så fort hon kommer ur duschen så ska vi väl börja fixa oss litegrann, hon ska få den stora "äran" att locka mitt hår, hihi :)
För övrigt så är det väldigt jobbigt att sitta vid hennes dator, det är en mac.. gah. NU kom hon ut ur duschen och var lite förvånad när hon såg mig för hon var nog inte beredd på att jag redan var här ;D Talade också om för henne hur fint hon sjöng, hihi. Blir nog till att sova hos Johan i natt.. själv :( Han är hos någon kompis och lanar, SÅÅÅ töntigt -,-  Men nu ska jag börja göra mig i ordning så det slipper stressas, skriver kanske i natt annars så hörs vi imorgon :) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0