Ang. sena kvällar..

Publicerat den: 2008-01-06 Klockan: 14:50:37 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Så la vi oss klockan 5 i morse (!!), jag mååste skärpa mig nu! Skolan börjar ju IMORGON så ikväll ska jag gå och lägga mig innan 11, sådetså. Har precis vaknat, och halva dagen är ju bortkastad! Förstår mig inte på folk som alltid sover så här länge eller längre - typ Johan.. Alltså : jag förstår mig inte alltid på dig gubben :)

Igår så for vi ju till folketshus i ramvik eftersom Ellan och Ida fyllde 18, så det var fest dära. Dock var det inte speciellt mycket folk och säkert hälften var nykter.. Så det var ganska dött dära :/ Vi (jag, Johan, Diktarn och Krille) for därifrån strax efter 11 tiden och åkte in till stan, eller upp på bondsjön där min tremänning var på fest och var gaanska packad, dryga jäkel ;) Iallafall så hade han som bodde i huset en orm (eller 2 kanske det var) ! Jag klappade en av dom, känner mig riktigt tuff nu ;) Men jag har faktiskt haft en sån här jättebauta orm runt axlarna när jag var mindre, och dessutom har jag hållt i en sån här hårig jättespindel!! Men iallafall.. Vi for därifrån efter ett tag och ner på stan och drygade runt ett tag innan vi svängde in på minikrogen för då skulle Johan och Diktarn käka, igen.. Båda två hade tidigare tagit varsitt supermeal på sibylla. Efter det så for vi hem, vi var hemma runt halv 3 skulle jag tro.
Idag skulle vi egentligen åka till ikea med mamma men det hon skulle köpa var tydligen slut så det blev inget av. Och vi hade ju egentligen behövt ett släp men mamma har ju ingen dragkrok på bilen så, vi får kanske ta det nästa helg eller något ^^ Får se vad vi hittar på idag, ska nog försöka få med Johan på en liten prommis, kan gå ut med Hedda (hunden) eller så ;D Men ni får ha en suuuperbra dag allihop :) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0