Vemdalen, tjarrå!

Publicerat den: 2008-02-07 Klockan: 10:37:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Jag är sjuk och jag har ont i min högra ansiktshalva.. (Näsan och the evil eye) Är grymt less nu på att torka de förbannade tårar som kommer bara för att jag andas med näsan!!! Det svider och kittlas och irriterar mig till 1000.

Igår kom Johan till mig, ganska sent men det gjorde inte så mycket, huvudsaken var att jag fick träffa honom innan jag far :) När vi lagt oss fick man höra: "när får jag sova med dig nästa gång, gumman?". GULLEBUBBEN ;D Kramade ihjääl honom ända tills vi somnade, mohah. Kommer sakna dig älskling, tur att det inte är så många dagar :) PUSS ÄLSKLINGSBUBBE! <3
Stannade hemma från skolan idag och höll tummarna för att min lilla sjukdom ska försvinna, men det har den inte. Men jag hoppas att det här är sista dagen jag behöver besväras av ögat, näsan gör inte så mycket om den snorar sönder, lättare att snyta näsan än ögat, aight?

Hoppas det går bra för Amanda på skolan!!!!! Sorry babe :(
Nu ska jag äta frukost sedan packa det sista. Klockan 12 bär det av mot vemdalen. Heeeejrå älandsbro (<3) och härnta! Ha en bra weekend, kramar *
Kommentarer
Postat av: Sanna

krya på dig gullet! :)

2008-02-07 @ 10:46:25
URL: http://sannaekstroem.blogg.se
Postat av: Shanti

HÖGRA ANSIKTSHALVA hahahaha ;D hörru, vad har du för tecken på din text?? jag vill också ha den där, min är så liiiten :/

2008-02-08 @ 10:16:47
URL: http://shaantii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0