Tidig morgon (!)

Publicerat den: 2008-02-02 Klockan: 11:18:12 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Trodde verkligen jag skulle få sova ut idag bredvid älsklingen, sen hör jag att mobilen vibrerar men jag hinner inte svara så jag vände mig igen och förskte somna om. 10 sek efter det så knackar någon på min dörr.. Förstod ganska snabbt vem det kunde vara.. Krille ;D Diktarn var också med och dom klampade på, haha. "Men ligger ni och sover? Klockan är ju halv ett!" När jag sedan kollade på klockan så var den 20 i 11, jippi. Haha, kan ju lägga till att det inte är första gången Johans kompisar kommer hem till mig och väcker oss, haha ^^ Aja, Johan hade iallafall lovat att hjälpa Krille med bilen en stund idag, så han följde med dom och kommer tillbaka om någon timma :)
Får se vad jag ska göra nu till morgonen, skulle behöva sola faktiskt, är riktigt blek nu :( Menmen, ibland säger ekonomin stopp, och det gör den nu. Måste ha råd med min nya dator. Men om jag gullar lite med mamma kanske hon också vill sola och betalar för mig med ^^ ;)

Men nu skajag sticka ner och äta frukost, sedan blir det nog till att ta en promenad :) Sen blir det ju såklart lite guitarhero! :D Ha en bra dag, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0