Slutköörd..

Publicerat den: 2008-02-04 Klockan: 22:47:52 Kategori: Shopping Kommentarer: (1)
Är helt slut efter ridpasset idag, fick Pojken - gick dåligtdåligtdåligt. Ser verkligen inte fram emot hoppningen nästa vecka.. huh.
Jaja, har nästan nyss duschat och ska väl ta en macka innan jag går och lägger mig. För övrigt så har min dag var helt okej, väldigt trött och hängig men.. hoppas det går över. Beställt en skärm har jag också gjort, blev en 17'' widescreen, hade fått bra recensioner så jag körde på det ;D Blir nog bra, duger åt mig! ;)
image151
På toooooorsdag åker jag till vemdalen! :D Bubbas ska trist nog inte följa med, men det är typ en skidsemester och han är lite mer för skoter, så.. han följer med till borga över påsk istället! :) Ska bli riktigt kul!! Men nu ska jag ta mig en macka sen lägga mig och sova, godnatt alla! Kramar *
Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför säger du bara inte att du inte vill rida pojken då? Den möjligheten finns ju också ;)

2008-02-05 @ 13:26:49
URL: http://johannapajari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0