Piercing

Publicerat den: 2008-02-23 Klockan: 17:28:06 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
För er som vill ta hål i tungan och tror att det ska göra ont kan jag ju tala om att ni hinner knappt känna någonting alls.

Jag piercade mig hos Bodypleasure i sundsvall, de 2 som jobbade där var jättetrevliga (BIG +). När jag väl skulle göra det så torkade killen av tungan med något äckligt papper som smakade blä. Sen ritade han ut en lila söt prick på tungan som jag sedan fick godkänna (om jag ville ha den dära).
Sen så höll han bara i tungan med en tång och tryckte igenom kanylen och sedan själva staven.. Inga som helst problem och som sagt gick allt på någon sekund ;p

Lite pinsamt att jag inte märkte mig själv börja dreggla bara..
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahha, ¨h fan va nice, tänkte faktsikt på dig igår =) vad säger mamma nu då ? ;)

2008-02-24 @ 01:32:41
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Sanna

det var ju det jag sa ;) Lägg ut en bild nu snart så man får se ;D

2008-02-24 @ 15:01:43
URL: http://sannaekstroem.blogg.se
Postat av: Olivia

Jag tog hål i naveln där :) Dom är bra!

2008-03-02 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0