On(t)sdag

Publicerat den: 2008-02-06 Klockan: 07:43:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har fortfarande riktigt ont i ryggen och nu har min förkylning blivit värre :/ Gör liksom ont överallt vid näsan.. äh, svårt att förklara.
Har alldeles nyss ätit frukost och ska slänga på lite smink om en stund ^^ Sedan blir det till att springa ner till bussen som då tar mig till skolan </3

Igår pluggade jag matte, gick inte så bra.. Men jag frågade Gustav om hjälp och då klarnade ganska mycket till :) Städade och möblerade sedan mitt rum, tog mig ungefär timma.. Jobbigt. Men det är alltid lika mysigt att sova i ett nystädat och nymöblerat rum ;) Mohah. Ikväll ska jag till min älskling och mysa med honom innan jag far till vemdalen. Så jag bloggar kaanske när jag är hos honom isåfall! Ha en bra dag, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0