Hungerrr

Publicerat den: 2008-02-25 Klockan: 17:35:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Är riktigt hungrig nu faktiskt, har inte ätit riktig mat sen i lördags, då jag åt 5 tuggor av tacos. Men ska nog gå ner och försöka klämma i mig någon riktig mat, det jobbiga är inte att tugga utan att staven är så lång och ivägen, gah. Men enligt Pirre så är det bara jobbigt i början, när tungan inte är svullen längre och när man bytt från läkstaven så är det knappt någon skillnad mot för vanliga fall, tur det iaf!

Slutade 1 idag, skööönt! Gick en sväng på stan med Sofia där vi träffade Linnea och Jennan, så vi bestämde oss för att ta en fika med dom :) Blev cremekaka och ett glas saft, det gick faktiskt ganska bra att äta! :)
Senare ikväll ska jag iväg till stallet och rida, idag är det markarbete som gäller och jag antar att jag får Lucky igen, kulkul :)
Vet inte om jag orkar slänga in ett inlägg ikväll när jag kommer hem men annars hörs vi imorgon, tjooo! :)
Kommentarer
Postat av: Sanna

somliga andra har då lov ;)

2008-02-25 @ 23:59:51
URL: http://sannaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0