Godmorgon!

Publicerat den: 2008-02-11 Klockan: 07:11:30 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Johan kom runt 5 tiden igår också beställde vi pizza (mamma jobbade och jag.. kan inte laga mat). Vi la oss jäättetidigt också (halv nio!) och det var därför det aldrig blev någon bloggning igår. Men somnade såklart inte. Fick massage av älsklingen, tala om att det var efterlängtat! Riktigt duktig är han :)

Blev en väldigt tidig morgon, Johan har praktik nu i 3 veckor och börjar 7 på morgonen, uh.. Så klockan ringde halv 6 imorse, kul. Klev upp med honom och gjorde frukost och hjälpte bubbsi med att fixa matlåda och koka kaffe (nog är jag duktig alltid!) Men det gick faktiskt bra att kliva upp, vi somnade i tid igårkväll.
Alldeles strax ska jag sticka ner till bussen, så jag bloggar när jag kommer från skolan eller något. Om jag har tid, måste gå igenom matteboken oså innan jag åker ut till stallet.
Men ha en kanooonish dag! Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0