Fikatips!

Publicerat den: 2008-02-04 Klockan: 16:31:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Vet ni vad som är sjuukt gott? - Vanilj yoghurt med krossad daim!! Har precis suttit och tryckt i mig en stoor portion av denna delikatess :D Allvarligt gott folk, tryyyyy it!

Och en sak till.. Nu har jag hittat en bärbar dator för bra pris med AMD-processor som vi inte hade sett, så nu har jag ju nästan ångrat mig! :( Måste prata med Johan och se om den bärbara är något att ha, för isåfall avbeställer jag den andra!! Jaja, vi får se hur det blir med det. Jag återkommer ;)
Nu ska jag ta ännu en tallrik med daimyoghurt :D Hoppas ni haft en bra dag hittils! Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0