Evigt pluggande..

Publicerat den: 2008-02-05 Klockan: 17:13:05 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Aah, blir galen på min mattebok, den ger mig jobbiga uppgifter och kräver att jag ska tänka ordentligt.. Tycker inte om den alls. Men ja, har väl inte så mycket att säga till om, provet är om en vecka och jag har säkert 15 sidor kvar!!

Har varit trött hela dagen, känner mig helt sliten. Ikväll blir det läggdags redan vid 10 kan jag lova er! Började som sagt 9 och körde igång med detsamma, Amanda och jag har gjort klar mallen och en bra bit på framsidan, sedan har vi fått lite material nu som vi måste börja redigera.. Vi har sjukt mycket att göra :S Ska redigera och få in ALLA andras jobb, GAHH! Men så länge man har turen med sig så är det faktiskt kul.

I övermorgon åker jag till vemdalen, hoppas bara att jag känner mig piggare så jag kan åka mycket snowboard! Tar med mig kameran så ni ska få se några bilder efter helgen ^^ Och efter som jag är borsta torsdag - söndag så blir det inte så mycket bloggande.. Inge alls, faktiskt. Men det överlever vi nog ;D
Datorn och skärmen kommer antingen på torsdag, fredag eller måndag. Men förhoppningsvis så ligger fetkartongerna på mitt rum när jag kommer hem från fjällen :) Håller tummarna!
Johan är fortfarande sjuk.. lillbubben min :( Vil verkligen att han piggnar på sig för det är inge kul att se han så trött pch hängig (speciellt när jag är en liten orsak till hans förkylning..). Men nu måste jag sätta mig med matteboken, bloggar kanske senare om jag inte är för trött :) Hoppas ni haft en bra dag, kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0