Dagens tabbe

Publicerat den: 2008-02-26 Klockan: 15:16:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Gjordes av Sofia när hon halkade på isen och drog med ner Ida ner på marken.. hahah, som vi skrattade ;D

Kom hem från skolan för drygt en timma sedan så jag funderar på att gå ner och kolla om vi har färdig köttfärs i frysen.. så jag kan få min efterlängtade tacos någon gång! Även om det är jobbigt att äta nu åså, så ska maten ner! Senare så blir det till att lägga sig och läsa, boken ska vara utläst på torsdag så det är bara att sätta igång. Har ingenting planerat för kvällen så det blir väl en slappis bara, orkar knappt göra något heller när jag ätit så dåligt de senaste 4 dagarna.

Igår på ridningen blev jag lite paff (och besviken) över att jag inte skulle ha Lucky, utan Afrodite. Inget fel på henne men jag gillade faktiskt Lucky, och jag hade därför inga sporrar med mig eftersom jag var så inställt på att jag skulle få honom, hmpf. Men det gick ganska bra ändå, galoppen är jättehärlig på lilla Affe :)
Nästa gång är det hoppning så jag antar att jag får Afrodite då med, ska försöka få med Johan till stallet (haha), han har faktiskt LOVAT att följa med och titta någon gång, så nästa måndag blir perfekt tycker jag.

Nu ska jag gå ner och leta mat, ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Sofia

kom igen nu tove, fixa bloggisssen!

2008-02-26 @ 17:55:11
URL: http://sofiaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0