Blondie

Publicerat den: 2008-02-29 Klockan: 15:49:20 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
image160Hittade en bild på mig sen i somras.. Måste faktiskt vara lite egenkär nu och säga att jag saknar det där håret ;s Inget specielt med det men, härlig guldblond färg och mycket tjockare än vad jag har nu. Och en sak till, tycker ni inte att jag ser väldigt.. liten ut? Haha, jag tycker bilden ser ut att vara tagen för jääääättelänge sedan! Aja.. Jag håller på att spara ut mitt hår nu och förhoppningsvis så blir det tjockare också :)
Klockan börjar närma sig 4 och ska väl slänga i mig lite mat om ett tag. Senare blir det till att vara med Anton tror jag, wihii! Får se vad vi hittar på.
Ska sticka nu, hörs senare!







.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0