Blodtryck

Publicerat den: 2008-02-28 Klockan: 21:18:56 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Igår var jag och kollade upp mitt blodtryck, och ja det var lite lågt, men inte i farosonen. Var förmodligen därför jag svimmade för någon vecka sedan. Jag hade 105/70 och 120/70 brukar de i min ålder ha fick jag höra, men det var ingen fara nu utan jag skulle komma tillbaka ifall jag kände mig sämre.

Igår var jag med Fia efter att jag ätit middag, låg och slöade hemma hos henne och sedan skjutsade hon hem mig till Johan där jag mest bara låg och myste med min älsklingskille.
Idag så var det bandymatch mot el-programet, vi förlorade men det var kul att spela ändå :) Har nästan fått tankar om att börja spela bandy, skulle vara riktigt kul och jag skulle faktiskt behöva röra på mig, får se hur det blir med den saken, är inte så jätte bra men ändå ;)
Sjukanmälde mig efter idrotten för jag kände redan när jag klev upp att jag var illamående och medan jag stod i duschen fick jag sån magkramp, så jag sjukanmälde mig och tog bussen hem med bubben. När vi kom la vi oss och vila för båda var ganska trötta.. När vi ätit middag så slog vi på "The notebook", ganska bra film. Vet inte riktigt vad Johan tyckte, inte hans typ av film kanske ;) Men han höll sig vaken iallafall.
Har precis fått en hejdåpuss av älsklingen som skulle hem med bussen, han börjar jobba 7 imorgon och jag är ledig så jag orkar inte med att höra väckarn ringa vid 6 och sedan måsta knuffa på honom tills han kliver upp, det brukar leda till att jag blir jättepigg och inte somnar om..

Johan far nog iväg till Piteå över lovet så jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Vet inte ens när han far eller hur länge han blir borta, men det visar sig väl.. Får komma på något att göra medan han är borta. Hade vela följa med men jag antar att det är bäst om han åker själv (av olika skäl). Skulle vara kul att få träffa Pierre, Sanna och Jimmy igen..

Nä nu ska jag sluta babbla och sätta igång med min bokrecension som skulle varit inlämnad idag, får maila den till min lärare istället, det får duga. Ha en trevlig kväll allihop.
Kommentarer
Postat av: Sanna

miss u gullet! ;)

2008-02-28 @ 23:38:29
URL: http://sannaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0