Less på att blogga

Publicerat den: 2008-12-26 Klockan: 15:13:34 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag orkar verkligen inte blogga numera, har ingenting att skriva om känns det som :p

Jag hade en bra jul bortsett från att jag dras med lunginflamation, men den har blivit bättre så det känns bra :) Hoppas att jag är helt frisk till nyår. I julklapp fick jag 2 parfymer och pengar, sen lite småsaker. Precis det jag ville ha :) Har varit med Johan nu under jul och myst med honom, kanske den bästa klappen :)
Nu ska jag gå till mamma och fråga vad det blir för middag, ikväll åker jag nog in till Rickard och umgås med honom :) Nu ska jag gå, pussn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0