Hej sjunde december!

Publicerat den: 2008-12-07 Klockan: 12:34:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idag klev jag upp kl 7 för att komma i tid till jouren imorse, och för att ens komma dit som jag varit dålig på de 2 senaste gångerna :p Aja. Gick fort och var klar vid 10 över 9 så då for jag hem och la mig igen och lyckades somna, sedan ringde Jennie och väckte mig nu kl 12.. tack din myra. Hade gärna sovit 2 timmar till.. bah.

Nu är det väl dags att kliva upp och göra lite frukost samt släppa ut min för tillfället sovande hund så får väl bära ut henne i snön så hon får pinka litt. Idag ska jag städa mitt rum och jag MÅSTE börja lyssna på min ljudbok nu.. har fortfarande bara lyssnat på 1 skiva av 5..
Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! ja men snacka om PANIIIIK när vi vaknade kl halv elva. Frida åh jag sprang runt som nå jävla tok i huset åh visste inte vad vi skulle göra :P

Men men det händer ju tyvärr, och det är ju självklart att det händer jusst oss..

Pinsamt i möra på ridningen USCHA

ha de =)

2008-12-07 @ 22:17:26
URL: http://sandramarieagerbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0