En arg & blöt rubrik

Publicerat den: 2008-12-03 Klockan: 11:48:11 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Rubiker är så himla svåra att komma på ibland.. Egentligen behöver man ju bara skriva hej? Men nu fick det bli en arg och blöt rubirk. Jaja.. Har lunch just nu och alla i min klass är i matsalen och äter, varför jag inte gick dit är för att mina skor verkligen SUGER åt sig vatten och just nu är det DYNGBLÖTT ute. Nu när jag precis torkat mina skor över ett element så tänker jag inte blöta ner dom igen, och som tur var så hade jag en macka med mig så jag behöver inte gå hungrig.
Har 1 lektion kvar idag och sen var det tänkt att jag skulle köpa julklappar men det går ju fan inte i sånt här väder.. hyffsat less man blir... Får väl ta det någon annan dag i veckan då.

Måste plugga idag också, har prov imorgon i mediakommunikation, men tror inte det är så jätte svårt så jag hoppas att det går bra. Ska börja göra en kalender i julklapp till mina gamlingar också.. om jag hinner. Ajja, har inge mer att skriva nu så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0