Dan före doppardan!

Publicerat den: 2008-12-23 Klockan: 20:46:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Tjoho, har precis tryckt i mig en hamburgare med Johan och nu städar jag och bäddar rent i sängen inför julen :D Imorgon är det julafton!! Johan for just med en kompis till birsta för att han skulle köpa en tv och Johan skulle hjälpa han att bära, men han är tillbaka inom ett ögonblick hoppas jag!

Lunginflamationen är sådär, lite bättre iallafall. Förhoppningsvis kanske penicillinet någon hyper verkan så jag blir frisk på nolltid ;D Blev just tillsagd av Johan att jag måste ta det lugnt på nyår för att jag käkar medicin, så det är väl bara att lyda :p
Men penicillin och alkohol är inget problem, jag var tvungen att kolla upp det ifall det nu var farligt att dricka alkohol om man käkar penicillin, och det är inte farligt. Därimot är det inte bra att dricka pga. man är sjuk och har en infektion i kroppen. Men som sagt, det blir nog en lugn nyår iår! Och ihågkommen!
Kommentarer
Postat av: sofia

det beror helt på vad du har för pencellin. Vissa kan du få hjärtfel av om du blandar med alkohol. Men jag gissar på att du har samma pencellin och hostmedecin som mig, så det är ingen fara med den. vart skaru på nyår?

2008-12-28 @ 22:41:18
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0