Softa på länsmuseet

Publicerat den: 2008-08-27 Klockan: 17:19:40 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idag har vi varit på länsmuseet med klassen, lika roligt som vanligt.. Sedan hade vi lunch och avslutade dagen med ett möte med rektor Stellan. Efter det så hämtade jag ut ett busskort och Zandra och åt mig själv eftersom jag lyckas slarva bort det. Bytte också till engelska b på individuella valet. Sedan hämtade Rickard mig också for vi hem :) Har varit med honom och Simon nu ett tag och ska snart i väg till min moster och gratta henne. Vi hörs senare eller så ;) Puss
Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-08-27 @ 17:27:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0