Nu börjas det igen..

Publicerat den: 2008-08-24 Klockan: 15:52:18 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Sådärja.. nu har ännu ett sommarlov passerat och imorgon börjar det allvarliga. Hoppas verkligen vi får kanonschema :p Kommer bli så sjukt skolless annars.. Känns inte alls som att jag har haft sommarlov, har liksom inte gjort något specielt, bara mått. Nästa sommar ska det bli utlandsresor så det skriker om det, de är en sak som är säker.
Kvällen igår sög faktiskt, trodde att det skulle vara mer livat när det trots allt var sista helgen på sommarlovet för de flesta, hmpf. Sov i lägenheten i natt och höll bokstavligt talat på att frysa ihjäl utan Johan bredvid mig :( Jaja, i natt får jag sällskap iallafall! Visstja! Rummet är färdigtapetserat nu också, kommer nog blir skitbra det här :) Nu ska jag gå ner och se om det finns nå ätbart i köket, hörs senare.. puss
Kommentarer
Postat av: Rickard

men gere! de va as nice igår ju ;D

2008-08-24 @ 17:02:22
URL: http://detdricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0