Langos master no. 1!

Publicerat den: 2008-08-24 Klockan: 19:16:16 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag tror att jag har blivit beroende av langos.. det är så sjukt gott! Men idag åt jag det hemma med mamma, och med mer pålägg som strimlat kött, vitlöks cremefresh, gurka och lök. Mumsfilibabba!
Pratade just med Johan och han är påväg hit alldeles strax, så snart får jag pussa på honom! Känns som om det var evigheter sedan! Nu ska jag bädda rent i min säng sedan lägga mig och spela spel på king.com - prova inte, beroendeframkallande att samla ihop dessa juveler!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0