Innan jag slumrar till

Publicerat den: 2008-08-29 Klockan: 23:52:45 Kategori: Kommentarer: (0)
Vad är det bästa du vet?
Att bli älskad av min pojkvän, familj och mina vänner
Vad har du för kläder på dig?
Just nu har jag min stora blåa pyjamaströja & trosor
När klev du upp imorse?
Hm.. väckaren ringde kl: 7 men klev upp halv 8 kanske..
Vilken är din favorit färg?
Har flera favvisar, svart, vit, röd, grå, blå.. typ alla
Vad önskar du dig mest av allt?
Jag vet inte, ett friskt liv ;) Nä men.. en liten hundvalp!
Vad är ditt bästa minne?
Tja.. kanske när jag träffade Johan första gången
Vem kysste dig senast?
Johanpohan :) <3
Vem skulle du göra allt för?
Mamma, pappa & Johan
Vad ska du göra imorgon?
Gå på marknad med min söta vän Marris :)
Hur länge har du bloggat?
Drygt 1 år.. lite mer kanske
Vilket humör är du på just nu?
Ganska bra, väldigt trött bara
Har du ett förhållande?
Jajamensan :)
Använder du dig av smink?
Ja, i skolan och så.. Annars avstår jag helst
Hur många par skor har du?
För många.. behöver rensas..
Vilket är ditt tur nummer?
13 såklart! ;)
Vilken är din favorit film?
American History X är en av dom, Hancock är riktigt bra!
Följer du modet helt & hållet?
Lite, jag använder det jag tycker är snyggt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0