Förhållandelistan

Publicerat den: 2008-08-10 Klockan: 13:14:41 Kategori: Kommentarer: (0)
1. Är du i ett förhållande? Mmmm, love it :)
2. Om inte, varför inte? Ja varför inte liksom?
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? Det har jag nu, 1 ½ år snart :)
4. Hatar du ditt ex? Nej
5. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Nej
6. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Tror inte det
7. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande
8. Är du en player? Nejnej
9. Har du blivit dumpad? Yess
10. Har du blivit sårad? Jao
11. Har du dumpat någon? Japp
12. Är du en bra partner? Nog tror jag det :)
13. Dåligaste raggningsrepliken någon kört på dig? Haha, vet inte
14. Är du kär i någon nu? Mmmmmm :)
15. Har du någon beundrare? Haha jag vet inte?
16. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Tänker på mig i första hand & mysig :)
17. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej, inte vad jag kan komma på :p
18. Har du sårat någon allvarligt? Jag tror inte det
19. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Ställer upp så ofta jag kan, kan ha väldiga humörsvängningar :p
20. När du vill ha någon, vad gör du? Haha.. vet inte, behöver inte oroa mig, Johan är hos mig ändå :)
21. Bästa raggningsrepliken?  Haha ingen aning
22. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Myskväll i think :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0