Farliga Älandsbro

Publicerat den: 2008-08-28 Klockan: 14:51:32 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Återigen har det hänt en olycka efter E4an i Älandsbro (där jag bor). Verkar vara ett populärt ställe att krocka och köra av vägar på.. Idag var det en buss, lastbil och en personbil inblandat i någon slags kolision, någon verkar ha blivit allvarligt skadat, hoppas bara att det inte kostar personen livet.
Fick ett sms precis då jag kommit hem från bussen av Johan, han frågade ifall jag var hemma och jag svarade ja. Sedan svarade han med "Okej, det har hänt en buss olycka i Älandsbro, måste bara se så att du inte var med!" Min gullrumpaaaaaa kom så ska jag äta upp dig! ♥ Men nu ska jag ta någon macka innan mamma kommer hem och det blir middagsdags, ha det brrra!
Kommentarer
Postat av: Sofia

tyvärr kostade det kvinnans liv i personbilen :/ det är nästan säkert att mannen som körde bussen också kommer mista livet..

2008-08-28 @ 17:05:10
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0