7e augusti

Publicerat den: 2008-08-08 Klockan: 00:07:19 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Vad har man gjort idag då? - Allt annat än vad som var planerat. Vad var planerat då? - Att röja ur och städa i Johans lägga. Vad gjorde jag istället? - Köpte mig en dator och lodade hemma och sedan ett tag hos Fia.
Ja jag säger då det, allt blir inte alltid som man planerat! Men imorgon ska vi ta itu med Johans lägenhet, tror jag ;D Aja, nu ska jag tanka någon film och lägga mig i sängen och njuta av att ha en bärbar dator! Puss & kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0