Tala om lugnlördag!

Publicerat den: 2008-04-05 Klockan: 21:41:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Idag har jag.. varit med pappa & Ulla. Vaknade runt halv 11 och klev väl upp ett tag efter det.. Sedan följde jag med papsi and Ullit till Hulte (långt ut i ingenstans) och sen for vi och handlade. När vi kom hem så grillade vi, det var gggott! :) Sen har jag inte gjort något mer.. Varit hemma bara. Får se om Johan kommer ut nu om en stund, hopppppas!! :) Längtas på honom.
Fortfarande sjuk, hoppas på att friskna till imorgon.. Vill inte vara borta mer från skolan och så, missar så mycket ;/ Ajja, får se vad mina classm8s har att berätta om religionen och historian :)
Hm, nu ska tydligen gammfolket lägga sig och sova här i stugan så får väl sitta och titta på tv själv då.. Haha ;D Aja men hoppas ni alla haft en trevlig lördag, för det har jag. Även om jag nu inte gjort något ;p
Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skulle ringt mig o lekt =)

2008-04-06 @ 14:35:51
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se
Postat av: Sofia

tove du är seg på att uppdatera nu för tiden ;/ TRÅK

2008-04-07 @ 14:42:56
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0