Snart helg!! :D

Publicerat den: 2008-04-10 Klockan: 12:18:34 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Sitter här i datasalen på skolan och ska strax gå på svenskalektion som är näst sista lektionen för dagen, skönt! Hade volleyboll på idrotten, riktigt skojsigt :) Tror vi tog hem vinsten faktiskt ;) Vann lika många matcher som Robins lag men vi tog ju dom, så? ^^ ;) Aja, kul vad det!

Tänkte bara påminna alla telefon & kamera sugna människor om att jag säger BÅDE OCH!! Så kom igen, ta er tid att kolla här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0