Slöskrivning.. sry!

Publicerat den: 2008-04-21 Klockan: 13:06:35 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har varit riktigt dålig på att skriva något intressant nu i helgen.. Ni får ursäkta mitt utbrotts inlägg jag slängde in i lördags natt/morse ;) Allt vände på typ 2 minuter sen var allt på topp igen :D

Igår var jag min älsklingsbubbe aaall day! Han kom vid.. 4 på lördagsnatten/morgonen och ville sova här, haha.. tok. Iallafall så sov vi läänge och när vi väl hasat oss upp tog jag en promenad till pappa och käkade, sen gick jag hem till Johan igen som låg bakis, HAHA. Under lördag och söndag har jag promenerat över 1,2 mil!! :D Känner mig skitduktig! Iallafall så la vi oss vid 11 igår och såg på andra avenyn i brist på annat (haha..), sen somnade vi..!
Kom hem från skolan för ett tag sen, slutade vid kvart i 11, RIKTIGT SKÖNT. Medialektionerna var inställda :) Imorgon slutar jag också vid 11, då våran lärare är i stockholm, också skönt jaa!! Så, vad ska jag göra nu? Skulle vara skönt att sätta sig i solen men måste göra klart mitt historia arbete som ska vara klart på onsdag, så lika bra att sätta igång. Har ridning ikväll också men blir nog till att stå över.. skolan går före ikväll. Ska börja pluggish nu, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0