Skoshopping

Publicerat den: 2008-04-17 Klockan: 12:26:30 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår kom Johan hit vid halv 9 och myste med mig, var så mysigt att vakna i hans famn imorse :) <3

Hade engelska nationella idag, hoppas verkligen att det gick bra! Efteråt hade vi ingen lektion så jag och Sofia cyklade/gick ner på firehouse och solade lite. Jag vet, jag solade igår så jag borde inte ha solat idag.. Äh. Engångsförteelse!
Jag missade bussen också som gick 10:58, jag var där 11:00, damn. Så jag fick vänta och ta 12 bussen istället. Iallafall så medan jag trippade runt en runda till på stan så hittade jag ett par skor som jag suktat efter sen dom kom till affären (wedins), och nu var det halva rea priset!! Bara 99 kr :) Skitsnygga! Lägger in en bild senare!
Men det var ju inte skor jag skulle köpa idag, jag skulle köpa en någon ny häftig rakhyvel åt min pappa men jag visste ju inte vilken han skulle ha, min bror glömde säga det... Men han (min bror) får åka in senare och köpa den pappa ville ha. Papi fyllde år igår så, firar väl han i helgen :)

Nu ska jag.. hm, vet inte.. softa! Sen vid 5 tiden kommer det en tjej och provar balklänningen, hoppas hon kan och vill ha den nu då!! :) Men ha en fortsatt trevlig torsdag, (lär ni ha, SOLEN skiner ju!) Pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0