Me and my boy

Publicerat den: 2008-04-05 Klockan: 11:40:10 Kategori: Kommentarer: (0)
5 Skillnader mellan dig & din pojkvän:
1. Han är smart & inte jag
2. Han är händig & inte jag
3. Jag tänker långsiktigt & inte han
4. Han har dålig humor & inte jag!
(skrattar åt hans ändå..)
5. Han är kille & har snopp, inte jag?

5 Likheter mellan dig & din pojkvän:
1. Envisa & ska alltid få sin vilja igenom
2. Omtänksamma & gillar att hjälpa till
3. Båda gillar att köra skoter :)
4. Börjar den ena skratta så börjar båda
5. VI älskar varandra :D

5 Bra saker om din pojkvän:
1. Han finns alltid där för mig
2. Får mig att skratta i vilket läge som helst
3. Han är snäll & omtänksam!
4. Vill alltid mitt & allas bästa
5. Han är helt underbar

5 Frågor om er:
1. Hur träffades ni första gången?
Hade sett honom i skolan men vi träffades hos SparV :)
2. Hur länge har ni varit tillsammans?
Lite mer än 1 år, 13 månader om någon vecka!
3. Älskar ni varandra?
Ja självklart, bästa som hänt mig ♥
4. Vad är erat starkaste minne?
Vi har många ;p Hela sommaren 07 är ett starkt minne :)
5. Är ni tillsammans om 10 år?
Det hoppas jag verkligen ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0