Engelska nationella :(

Publicerat den: 2008-04-17 Klockan: 08:11:34 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Sitter i datasalen på skolan nu med Oscar, Christoffer och Robin och gruvar mig inför de nationella provet vi har halv 9.. ;( Vill verkligen att det ska gå braaa!! Vill ha vg i engelska, böhh. Men jag hoppas det går bra, ni får hålla tummarna för mig, OK? :)
Igår pratade jag med min moster som skulle fara och möta killen som jag ska köpa kameran av, så nu är kameran hemma hos min moster och hon skickar den nog idag! :D Lär ju få den nästa vecka någon dag, kuul! Då blri det till att ta med den till skolan så Oscar kan lära mig alla finesser, han är duktig på kameror :)

Men nu ska jag gå och köpa en cola som jag kan ha medan jag skriver prov, wmgl !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0