Sjukis

Publicerat den: 2007-09-27 Klockan: 13:49:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår jobbade jag, 2 sälj, kanske inte bästa dagen men blev ju inte helt utan sälj iallafall. Jag och Linnéa hade överskottsenergi skulle jag vilja kalla det, dansade och tjöt och fjantade mest bara runt på jobbet, tur att det bara var Jonas som bossade! :D Haha!
Har bara 2 jobb dagar kvar nu, SKÖNT !!! Sen får jag lön den 3 oktober, ännu skönare. Fyfan! :D Najsnajsnajs!
Senare efter att jag slutat jobbet kom Johan och sov med mig, mysis! <3 :) Och han får nykeln till lägenheten imorgon så snart blir det till att börja flytta för hans del! :) Härligt!

Varit hemma från skolan idag, mådde kasst i natt och sov inte så mycket och när jag vaknade och klev upp hade jag jäkligt ont i halsen, sen har jag fått hosta. Men det går nog över! Får se om jag dyker upp på skolan imorgon, har bara en lektion så det ska nog gå. Ganska skönt att sova ut, blev väckt strax före halv 12, så klev upp då, släppte ut Hedda och tog fram frukost och sedan har jag bara tagit det lugnt och försökt frisknat till! :)

Jag måste dock in en snabbis på stan, jobbigt. Men såå kan det vara!
Hejssss! :)
Johan!<3 Älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0