Andra försöket

Publicerat den: 2007-10-25 Klockan: 21:13:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Det gick inte att bo hos Jennan syrra, nej.
Men som tur är har jag världens bästa moster! (en av dom fyra) Som vi ska bo hos :) Så vi åker på söndag och kommer eventuellt hem på onsdag eller torsdag! Ska shoppashoppashoppa och träffa Tyra, Melwin, moster och Erik, igen! :) :)

Imorgon har jag ridning, (WOHOOOO!!!) Har hoppning, hoppas det går bra och att jag INTE får Canard för det kommer sluta illa, hihi.

Det var allt jag hade att säga, förutom att jag älskar Johan, men det har ni nog fattat redan!
Nu ska jag ta en dusch och sedan så småning om lägga mig för att sova, kanske läsa lite ur min favvobok! :)
HA DE GÖTT, allesammans, hejdå.
Kommentarer
Postat av: Rebecca

gjort det nu

2008-12-19 @ 18:31:59
URL: http://skitenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0