Woho, helg!

Publicerat den: 2007-11-09 Klockan: 19:51:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Äntligen är veckan slut, känner verkligen att jag behöver vila lite även om veckan gått realtivt fort. Lite trögt med långa historia lektioner bara, annars helt okej.

Så, gjorde jag igår och vad har jag gjort idag? - Igår softade jag med Marris efter skolan, sedan for jag till Johan och myste med honom hela kvällen :) Sedan sov vi gooott och på morgonen blev vi väckt av att en tekniker ringde till Johan och sa att han skulle komma till honom då, Halv åtta på morgonen. Jag som glatt trodde att jag skulle få sova ut på min ända långa sovmorgon.. Men inte, fyfan vad drygt det var. Iallafall när teknikern var klar och Johan gått till skolan så gick jag in i en dusch och stod dära väldigt länge, orkade verkligen inte kliva ur för det var så vaaarmt och skönt! Ingen lust alls att gå till skolan idag, heller.
Hade naturkunskap som första lektion, sedan mediaproduktion och till sist historia. Vi kom lite sent till historian, (jag, jennan, linnéa), för att jag hade glömt halsduken i matsalen så vi skulle gå och hämta den först, men den var inte dära, så vi trodde att någon fattig liten loppa hade snott den, så jag var lite less för jag hade precis köpt den. Men iallafall så bad Fia mig att ringa henne när jag kom hem så jag gjorde det, och hon hade min halsduk. Min bajsiga tremänning tog den utan att jag märkte det i matsalen, och sen gick ju jag, och glömde den, haha. Men nu är ju allt som det ska iallafall ;D

Efter skolan så var jag och red, fick Canard, han var extra sur och tjurig i boxen idag, så fort jag rörde honom så började han trippa omkring och försöka nafsa mig hela tiden så det var ilte småjobbigt, men under själva lektionen gick det ganska bra. Han är jävlat stark alltså, fyfan. Men han var riktigt fin i skritten och traven, och lite i galoppen men han blir så ivrig så fort Ingrid säger ''galopp''.. Aja, kul ändå. Men nu ska jag byta ridgrupp och rida 20:30 på måndagar istället, i en hoppgrupp. Det ska bli kul! Det är dock en vuxen grupp men det ska nog gå bra ändå ;)

Nu ska jag göra mig ''i ordning'' = slänga på mig mjukiskläder och sedan åka till Sofia och vara med henne och Ylva :) Vi ska se på idol och bara vara, skönt. Sen får jag nog ta en promenad till Johans lägenhet och sova där.. Ensam. Han är hos Kim, tror jag. Och imorgon ska jag på skoterkorts kurs, klockan 10 så det blir till att lägga sig i tid ikväll så jag orkar lyssna i 5 timmar imorgon.. Kurs på söndag också, men då ska vi vara i Stigsjö och köra fyrhjuling..
Nu har jag inte så mycket mer att säga, hare bra! Hejs *

Johan, bästbästbäst
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0