Wiho

Publicerat den: 2007-11-15 Klockan: 14:08:59 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår var jag med Johan som ni redan vet, vi gjorde inte så mycket, såg på tv, åt och brottades -,- Ni kan ju gissa vem som hamnade i underläge.. Innan vi skulle sova slog vi igång ''Ratatouille'', men jag somnade på en gång och missade hela alltet :( Så jag ska se om den ikväll.. Igen ^^

Idag var det en kort och lättsam dag! Hade matteprov på morgonen och det känns som att det gick ganska bra iallafall. Sedan efter matten hade vi idrott på högslätten, vi åkte skridskor, spelade match, tjejerna mot killarna - tjejerna vann! Dock var killarna bara 3 stycken och vi tjejer var 8-9 st.. Men ändå! Haha :) Efter idrotten så slutade vi, klockan 11. Duschade och sedan gick jag ner till matsalen och åt innan jag skulle gå ner till bussen som gick 12. Höll på att somna på bussen, är helt slut i kroppen, men jag vet inte varför ;S

Senare ikväll ska jag upp till kragom och fira Stefan, min systers kille / sambo, vad jag nu ska kalla det ;) Vet inte riktigt vad han fyller men det är väl 22-23 kanske? Haha ^^ Hoppas dom har goooood tårta iallfall! Har ätit tårta 3 gånger den här veckan, farfar fyllde 75 i måndags, min kusin Jonas fyllde 18 i tisdags och Stefan fyller idag! :) Men inte gnäller man, heller? ;)
Och just det! Idag har jag och Johan 8 månader tillsammans, känns jättekul! :) Sedan jag blev tillsammans med dig gubben har jag mått så himla bra, du är bäst! <3 :) Johan sa igår att det kändes som så mycket längre än 8 månader, och det håller jag med om :)
Nu börjar jag bli hungrig igen, ska gå ner och se efter om det finns någon mat att laga till, eller om det finns nån sallad bara! Men ni får ha det så bra så hörs vi antingen ikväll eller imorgon, HUG!

Johan, din snygging! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0