Utfrågad

Publicerat den: 2007-11-06 Klockan: 17:52:28 Kategori: Kommentarer: (0)

- Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?

24 timmar kanske, pierre tvingade mig att vaka med honom -,-

- Vilket färg har din cykel?
jag har ingen cykel !

- Blondin eller brunett?
mittemellan, men halvblondin om ett tag !

- Vilken färg har du på texten på msn?
svart, naturligtvis

- Vilket stjärntecken är du?
vågen

- Vad var det senaste du åt?
min favvomackor och oboy !

- Har du en diskmaskin?
inte jag, men min mamma

- Rakar du ögonbrynen?
nej, men jag noppar dem

- Har du något husdjur?
en hund och en katt, samt några kattungar som just anlände

- Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
tovan

- Är du kär i någon just nu?
ja, väldigt mycket faktist !

- Har du någonsin brytigt på tyska för att imponera på en kille/tjej?
nej, funkar det?

- Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
inte helt omöjligt

- Är du beroende av något just nu?
ja, det är väl alla

- Vad har du för fobier?
klaustrofobi kanske, åtminstonde när jag inte kan röra min ben

- Hur lång är du?
170 - 172 cm

- Sover du med något gosedjur?
nej, men med ett element. ( johan )

- Vad har du som ingen annan har?
världens bästa pojkvän.

- Vilken mobil har du?
sony ericsson w610i, fast har en w800i med

- Vem var den senaste du fick mms av?
det var nog av min papi

- Vem var den senaste du fick sms av?
jompe jr. ( johan )

- Vem ringde dig senast?
också jompe jr.

- Är du förlovad?
nej, men lycklig ändå !

- När duschade du senast?
igårkväll

- Vad tänker du på just nu?
vad jag ska döpa kattungarna till !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0