Sorry!

Publicerat den: 2007-11-24 Klockan: 10:32:19 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ledsen att jag inte skrev något igårkväll.. Men jag stack iväg till Marris efter maten så jag softade här och tog det lugnt bara :) Sov hos henne, och nu har vi nyss fikat och hon ska väl piffa till sig lite, sen ska vi in på stan, men först ska vi gå till mig så jag slipper se ut som ett nyvaket spöke. I natt vet jag fan inte hur många som ringde mig! ;O Rickard ringde 2 gånger vid 2 tiden, anton ringde ett tag senare, och Johan ringde några gånger vid 4 tiden.. Haha, men jag gillar ändå när folk ringer mig på natten :) (eller på dagen, lika trevligt det!) Johan ringde då vid 4 och undrade ifall jag sov hemma, han ville tydligen komma och sova med mig. Jag undrar om han visste var klockan var ;S Tänkte han gå till Älandsbro från stan?! Ajja, det hade ju varit ganska gulligt ;) Haha :) Gounge.

Nu ska jag be Marris lägga på ett kol så vi kommer nån vart! Men jag skriver senare, jag har ingen aning om vad jag ska göra idag men det kanske jag har svar på sen :) Kram på er! <3

JOHAN, faaaaaaaaen vad jag älskar dig din pojkvask! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0